Kerstkadootje – luisterverhaal

Wat was 2020 een raar jaar. Het corona-virus heeft het leven van iedereen in de war geschopt. Eén van de moeilijke dingen is dat we als christenen niet meer fysiek kunnen samenkomen, om samen te zingen en Bijbelstudie te doen. Aan de andere kant ben ik dankbaar dat het mogelijk is om digitaal samen te komen. Toch is het zeker met Kerst raar om niet met een grote groep mensen de geboorte van onze Heer te vieren. Het kind dat geen kind bleef, maar opgroeide in wijsheid en genade, en uiteindelijk in onze plaats zou sterven, om op de derde dag opgewekt te worden als Gods Zoon. Hij leeft! Dat is zeker in deze donkere (corona-)dagen reden voor blijdschap en dankbaarheid.
Ook ik heb de nodige corona-ellende gehad dit jaar. Toen ik aan het herstellen was van die vervelende ziekte, heb ik een kerstverhaal geschreven. Ik wil het je graag als luisterkado geven. Misschien zit je ook wel thuis, alleen of met je gezin, en kun je Kerst dit jaar niet in grote kring vieren. Trek je dan lekker even terug en luister hier (sorry, de link naar dit verhaal is niet meer beschikbaar) naar het verhaal over kleine Matteo en zijn opa Giuseppe, en het kerstfeest in de bergen.
Altijd leuk als je een reactie achterlaat op info@martine-jonker.nl. Je krijgt zeker antwoord terug!
Gezegende kerstdagen gewenst!