De balans opmaken en vooruit kijken

Het jaar 2021 zit er bijna op. Op schrijfgebied is het een productief jaar geweest: Stefan en Liese (De gouden speld, deel 5) heb ik in januari afgerond en werd al in september uitgebracht bij uitgeverij Gideon, ik mocht 5 verhalen schrijven voor de verhalenbundel ‘Strijden zonder wapens’ van uitgeverij Brevier, en vanaf december verschijnt Ruben en Claudia (De gouden speld, deel 2) als vervolg-stripverhaal in het kinderblad BimBam.
Voor 2022 staan er ook weer mooie dingen op de planning: de vervolgstrip van Ruben en Claudia zal verdergaan, in het najaar staat er een uitgave gepland van een boekje waar ik nog niet veel over kan zeggen en dat door de corona wat vertraging heeft opgelopen, en ondertussen ben ik druk bezig met het researchen en schrijven van deel 6 van De gouden speld.
Ik wens alle lezers een gelukkig, gezond en gezegend 2022 toe!