Rond de Kinderboekenweek mocht ik aan zes bovenbouwgroepen van de Rehobothschool in Geldermalsen vertellen over de gouden speld-serie. De leerlingen kenden de eerste delen van de serie al, omdat die waren voorgelezen in de klas. Ze stelden heel leuke en goede vragen over de serie en over hoe het is om schrijver te zijn. De leukste vraag? “Op wie van de personages uit uw boeken lijkt u het meest?”