De afgelopen weken ben ik samen met uitgeverij Gideon druk bezig geweest om de laatste hand te leggen aan een nieuw boek: De wedloop. Het is een vertelling voor volwassenen, gebaseerd op Hebreeën 12:1-2 en lijkt qua stijl op mijn eerdere boeken De houtsnijder en De honingeters. Na het doornemen van de laatste drukproeven ligt het nu bij de drukker. Altijd spannend hoe het er uiteindelijk uit komt te zien! Hier alvast een voorproefje van de cover.