Vandaag mocht ik uit handen van Gerhard en Loes van uitgeverij Gideon het eerste exemplaar van De wedloop ontvangen. Wat is het een mooi boek geworden! Het is al een aantal jaar geleden dat ik de inspiratie voor dit boek kreeg en het verhaal op papier zette. De wedloop vertelt in verhaalvorm over het lopen van de loopbaan van het geloof, en de pieken en dalen die je daar als gelovige in kunt ervaren. Het is gebaseerd op Hebreeën 12:1-2. Aan het eind van het verhaal zijn Bijbelteksten opgenomen die gaan over de échte Wedloop.