Radio-interview

Op Goede Vrijdag 7 april om 10.00 vertel ik in het radioprogramma ‘Vrouw in beeld’ van de Reformatorische Omroep over De wedloop. Het interview wordt afgewisseld met mooie paasliederen.

Terugluisteren kan hier.